2011. augusztus 11., csütörtök

Amerikai palacsinta juharsziruppal és eperlekvárral

Nagyon régen szerettem volna már kipróbálni ezt a típusú palacsintát, így egyik este elhatároztam, hogy reggel meglepem vele a gyerkőcöket. Elég idilli látvány lehettem pizsamában a konyhában reggel fél 8kor a habverővel a kezemben, de nincs mese, a gyerekeknek a reggel az nem 9 óra. (ó, régi szép lustálkodós idők!). De egyébként tényleg 10 perc az egész, és nagggyon finom lett a juharsziruppal átáztatva. Bár családom többi tagja maradt az eperlekvárnál, sőt, gyümölcsfóbiában szenvedő nagylányom a kakaónál (amerikai szentségtörés), de a lényegen semmi sem változtatott: felkerült a kedvenc reggelik (tízóraik és uzsonnák) közé.

A receptet Bonnienál találtam, ennél maradtam, csak dupláztam a mennyiséget. :-)

Hozzávalók:  24 dkg liszt
                     3 dl tej
                     2 késhegynyi sütőpor
                     4 tojás

A tojások fehérjét kemény habbá verjük, a többi hozzávalót is alaposan összadolgozzuk, majd óvatosan hozzáforgatjuk a habot. Teflonserpenyőben olaj nélkül szép aranybarnára sütjük mindkét oldalát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése