2011. április 30., szombat

Banános csokikrém, avagy a nagy átverés


Nagylányom másfél éves kora óta irtózik a gyümölcstől. Szerintem már az ízére sem emlékszik, rutinból elutasít mindent, amiben gyümölcs van. Gyümölcsjoghurt, eperfagyi, baracklekvár, meggyespite, sorolhatnám még. Tudom, szomorú, gyakran ostorozom is magam emiatt, hogy biztosan elrontottam valamit, nem kínáltam elég agresszíven, vagy túl agresszíven kínáltam. A lényegen semmi nem változtat: zero gyümölcs. A napokban megláttam Flatcatnél ezt a nyalánkságot, és felsikkantottam örömömben, ez az! Hogy ez nekem miért nem jutott előbb eszembe? Mert a gyümölcs ellenpólusán az én kicsi Gombócartúromnak a csoki szerepel. És ha ezt az átverést beveszi, jöhet a többi gyümölcs, epres csoki, őszibarackos csoki. Nagy lelkesedéssel vetette neki magát, és... kiszúrta. Nem jött be. De a receptet (én étcsokit is tettem bele) azért én is közzéteszem, hátha más több szerencsével jár vele.

4 banán
2,5 dl tejszín
5 dkg étcsoki
5 dkg tejcsoki

A csokit gőz fölött felolvasztom, belekeverem a tejszínt. A banánokat leturmixolom és összekeverem, kihűtöm. Ennyi az egész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése