2012. június 3., vasárnap

Gyereknapi brownie színes cukorkákkal


Ígérem, nem lesz több brownie. Na, jó, megígérni nem tudom, te mostanában hanyagolni fogom a témát. Az oviba gyereknapra készítettem sütit. Mit szeretnek a gyerekek? Csokit csokival és smarties cukorkával. Innen az ihlet. A büfében 5 percet vesztegelt az áru, de mint utólag kiderült, Nóra barátnőmék voltak a legjelentősebb felvásárlók, anélkül, hogy tudta volna, tőlem származik a termék. Tehát elfogultság kizárva. :-)
A kedvenc csokis browniem alapot készítettem, amivel nem kis örömömre Dolce Vita egyik játékában is a nyertesek közé kerültem, így részt vehettem a Nespresso új kávéjának a kóstolóján. (Ez volt a dicsekvés helye.) 




Hozzávalók:      30 dkg 70%-os étcsoki
                           6 tojás
                           15 dkg vaj
                           20 dkg cukor
                           6 ek. liszt
                         
a mázhoz:          10 dkg étcsoki
                            1 dl tejszín
a díszítéshez:     2-3 doboz smarties cukorka

A csokit vízgőz felett megolvasztom a vajjal együtt, majd hagyom egy kicsit hűlni a masszát. Majd lekeverem a cukrot, egyesével a tojásokat, majd a lisztet. Kivajazott, kilisztezett tepsibe öntöm, és hideg sütőben 200fokra állítva kb. 20 percig sütöm. Eközben elkészítem a mázat. Vízgőz felett felolvasztom a csokit a tejszínnel, majd szétoszlatom a süti tetején. Alaposan megszórom cukorkával.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése